5.10.07

Lankaostoksia

Kävin tänään kaupungilla. Minun ei pitänyt ostaa lankaa vaan ihan muuta. Ostinkin trikoota ja kuminauhaa, että voin ommella miehelle taas lisää boksereita. Mukaan tahtoivat myös nämä langat. Olen näitä aiemminkin katsellut, mutta nyt ne vaativat päästä mukaan. Kuvassa on 350g Idenan Silkegarnia (100% silkkiä) ja 250g RYC:n Bamboo softia (100% bambua), eihän näitä voinut vastustaa. Ja värikin oli juuri minua. Pitää vaan nyt neuloa ahkerasti varastoa pois, kovin paljon tämä ei kymppiprojektia heilauta onneksi.

I was shopping today. I wasn't supposed to buy yarn. I bought fabric and rubber ribbon so I can sew undewear for the-man-who-lives-with-me. These skeins wanted to come with me too. I have seen these before but this time they insisted to be bought. There are 350g of Idena's Silkegarn (100% silk) and 250g RYC Bamboo soft (100% bamboo) in the photo so how could anyone resist these. And the colour was perfect too. I have to knit my stash now, but luckily this doesn't do much harm to 10% project (decrease 10% your stash).

Ei kommentteja: