13.8.07

Salaisen neuleystävän ensimmäinen paketti

SNY:n ensimmäinen paketti tuli tänään. Postimies soitti ovikelloa, kun olin pesemässä hampaitani. Äkkiä syljin vaahdot pois ja menin ovelle. Sain ison paketin käteeni.

My first Finnish Secret Pal packet arrived today. Mailman ringred doorbell when I was washing my teeth. I spat toothpaste away and went to the door. I got a big packet to my hand.
Paketista löytyi kortti, Rowanin Pure Wool DK:ta, Novitan Butterfly:tä, muistikirja, suklaata ja virkattu kukka. Pure Wool on ihanan pehmeää ja Butterflystä olen myös pitänyt aina. Suklaan avasin ja kukan voisin laittaa koristeeksi johonkin laukkuuni. Langoille ei ihan heti tullut ideoita, mutta eiköhän käyttöä löydy. Toisaalta vasteaikaa on jonkun verran, kun en ole vielä saanut edellisenkään syksyn SNY-langoista aloitettua mitään, vaikka ideoita on. Muistikirjan etusivulla oli hauska kuva, joten tästä varmaan tulee yksi neuleideakirja lisää.

There were a card, Rowan's Pure Wool DK, Novita's Butterfly, note book, chocolate and crocheted flower in the packet. Pure Wool is so soft and I have always liked Butterfly. I opened the chocolate and ate some. I think I'll put the flower to decorate one of my bags. I don't know what I'm going to do about the yarns but think I'll have some ideas later. It might take some time, I haven't yet knitted anything about the yarns I got Finnish Secret Pal year ago even I have ideas. There is a fun picture in the first page of the note book so I think this will be one of my many knitting idea note books.
Iso kiitos paketista! Thank you about this packet!

Ei kommentteja: