9.6.06

Mielenmuutoksia

Olen nyt hetken ollut innostunut virkkauksesta. Tällä hetkellä virkkaan pitsinauhaa paidan hihoihin. Mutta ei innosta. Mieluummin tekisin juuri nyt jotain muuta (ja tietenkin sellaista, mitä en juuri nyt pysty tekemään). Helmityöt kiinnostaisivat, mutta helmeni ovat Lappeenrannassa ja minä olen 500km päässä. Printtasin netistä suunnittelupohjiakin ja sain jopa yhden perhoskuvion väritettyä, sitten loppuivat ideat. (Jos helmeni olisivat samassa paikassa kuin minä, niin todennäköisesti kävisi niin, että minä vain ihastelisin niitä, enkä saisi yhtään mitään oikeasti aikaiseksi ja sitten alkaisi ahdistaa, kun ei saa mitään aikaan.) Sitten minulla alkaa olla vierotusoireita (vihdoin) neulomisesta. Pitkään aikaan ei ole innostanut neuloa oikein kunnolla. Junaneuleena on ollut Print O' The Wave -huivi, mutta sen haluan edelleen säästää matkaneuleeksi (mitäs muuta minä sitten junassa neuloisin), ennen kuin keksin itselleni jonkun uuden sopivan työn matkalle mukaan. Neuleesta alkaa lanka uhkaavasti loppua, siinä yksi syy, etten ole sitä kovin innokkaasti muuten jatkanut. Lankaa kun en helposti saa lisää, koska se on Raijan aitan pellavaa ja pitäisi mennä Mikkeliin sitä varten (juhannusreissu sinne suuntaan tiedossa, mutta pitäisi päästä sellaiseen aikaan sinne, että paikat olisivat aukikin). Vaikka tällä hetkellä virkkaus hieman tökkiikin, haaveilen silti ostavani huomenna langat virkattavaan sängynpeittoon. Mallinkin olen jo kauan sitten katsonut lehdestä valmiiksi. Nyt vaan huomasin, etten ole enää ollenkaan varma siitä, haluanko kyseistä mallia tehdä. Ongelmia kerrakseen, mutta ei kuitenkaan niin vakavia. :)

Ei kommentteja: